2016. november 25., péntek

arrol, hogy miert is talalo a szoke haj nekem

amugy nyilvan csak faradt vagyok...
de allok a boltban, nezegetem az kocsi ablaktorlo lapatokat. Van kis konyv, ott log, benne, hogy melyik tipusu autora melyiket vegye meg a hulye (en). Nezem, nezem, lapozgatom, mondom ez is csak velem tortenhet meg, hogy kihagytak belole a Q betuvel kezdodo autokat. Atmegyek a masik konyvhoz, bazmeg, ebbol is kihagytak. Eltelik par perc, magaba motyogok, hogy ilyen nincs, vegre raszanom magam, hogy megvegyem, erre ez tortenik, bla bla. Mielott elhagytam a sort leesett, hogy valojaban nekem egy Nissanom van.....


WTF story egyenesen Parizsbol. Kollegam szervezi az eskuvojet, kivalasztottak a helyet, mutatta is nekem, eleg pöpec volt. Elmentek proba enni, egesz ok volt a dolog. Mignem par hettel a kajalas utan megerkezett egy (ertelemszeruen) belsos ímél, aminek nem igen kellett volna kikerulnie, rajta a probaevo parokkal es csaladjaikkal, hozzaadva a hely megjegyzeseit. Kollegam csaldjanak neve mellett a kovetkezo allt: Family of morons. Avagy hogy bukjunk el 20.000 eurot ket perc alatt.....

1 megjegyzés:

  1. :D hihi, hát nem csak én vagyok formában, ma majdnem megkérdeztem egy próbababától, hogy merre vannak a boltban a kabátok :D

    VálaszTörlés