2016. november 7., hétfő

életmód

Azt gondolom, hogy ez életemre két tényező volt jelentős befolyással.
Az első, hogy a szüleim egy vitorlazorepülőtéren talalkoztak, mind ketten repultek. Ezt szerencsere azután sem hagyták abba, hogy en, majd az ocsem megszulettunk. Igy mi ott nőttünk fel, minket a reptér nevelt. Nem egy ingerszegeny kornyezet, hogy ugy fogalmazzak. Zárt terulet, zart kozosseg, iszonyu nagy szabad terrel, sok gyerekkel, vegtelen szabadidovel. Persze mikor tinedzser voltam utaltam lejarni mint a szemet :)
A masodik, hogy a sport fele tereltek. Sport altalanos suli. Ahol hagytak, hadd menjek el eloszor uszni, majd atletizalni (tipikus atleta alkat vagyok...hosszu vekony labakkal.... lool), majd tájfutas, vegulis 12 evesen kikotottem a kezilabdanal, megmondtak, hogy a gyereknek abszolut labda erzeke van. Onnantol napi szinten edzes, nyaranta edzotaborok, 2-3 edzessel egy nap, bajnoksagok ősztől nyar elejeig. Valoszinuleg ezeknek koszonhetoen lettem meglehetosen onallo, aki mostmar azert elbodogul szinte barhol.
A nőiesseg (mondjuk valoszinu szinten ezeknek koszonhetoen) kesobb kezdett el formalodni bennem, kesobb is jelentkezett az igeny bennem erre. (amugy is kesőn érő tipus vagyok. Pontosan a napi szintu edzesek, rohanas a buszra, hetvegen meccsek az orszag teljes teruleten Kisvardatol Zalaegerszegig, nem igazan sarkall a sminkelesre, magassarku cipore es tarsaira)
Viszont mára már jelen van és szeretem is, szeretek időről időre jó nő jelmezbe bujni, sminkelni es számomra is még néha mindig hihetetlen módon körmöt festeni.
Smink cuccaim java része a Mactől es a Cliniquetol szarmazik, boven megfelelnek az elvarasaimnak.
Nagyon szeretem (többek között) a piros körömlakkokat, viszont pain in the ass, hogy altalaban a masodik napon kezdenek lepattogni. Viszont talaltam egyet, ami egy hetesen, leszedes elott igy nez ki:

Aki hasznal piros lakkot, az tudja szerintem, hogy ez mit jelent. Nem egy olcso darab, nem szoktam ennyit kiadni egy lakkert, de ez megéri. Róla beszélek, a classic 500-as:

A többi körömlakkom felfedező helye a következő: http://lakkomlakkom.hu/?lang=hu

Az arcápolás is az utóbbi időben kapott nagyobb hangsulyt (blah, oregszunk). Nem nagyon jarok kozmetikushoz. Egyszer voltam nala es megkerdezte minek jottem. Ez mely nyomokat hagyott bennem :D. Nem probélmás a bőröm szerencsere egyaltalan, a problemat inkabb en jelentem, mert piszkalgatom, nyomkodom, nem hagyom beken. Biztos tudna dolgozni az arcomon egy kozmetikus, nem mondom, hogy nem, csak az a masik, hogy nem erzem, hogy egy havi fizetesemet szeretnem neki ajandekozni ket kis nyomkodasert cserebe. Eddig Clinique parti voltam, viszont amikor legutobb jottem vissza a repteren a duty freeben megallitott egy lany es radumalt a Clarins-re (kevesebb benne a karos cucc). Mondom ok, legyen. Persze aznap nem lehetett kartyaval fizetni igy a cuccok maradtak. Par napra ra L meghozta oket. Haaaat, azt kell mondjam, hogy az arclemoso az a földre szállt álom. Kis radirozo darabkak vannak benne, narancsos illat, szuper jo hasznalni! Az ára meg szerintem nem tér el jelentosen a cliniquetol. Igy nez ki:

Ahogy jön az ősz, jönnek elő a kis harisnyáim, ezek is az utóbbi években kaptak nagyobb hangsulyt. Berlinben egy metro aluljaroban kiszurtam egy harisnyát amibe azonnal beleszerettem és éppen pont nem volt a szinben vagy a meretemben, mar nem is emlekszem. Viszont megnéztem utana neten és azóta is olvadozom amikor a honalpon jarok (legutobb epp tegnap), hogy mennyire sok penzt tudnek nekik kuldeni, par szep holmiert cserebe. Ha valakit erdekel, ime:
https://www.emiliocavallini.com
Vannak fura dolgok is foleg a pasi részen, de én ugye nem ott vásárolok.

Az ékszerek tekinteteben óvatos vagyok. Többek között azert is, mert gyerek es fiatalkoromban kb. egy raklapra valot vesztettem el itt-ott, edzesen, meccsen ki tudja merre.
Van ket draga darab, amire regota vagyom, de még nem vitt ra a lelek, hogy meg is vegyem. Az egyik (erre ugy kb. 15 eve) egy B Zero1 Bvlgari gyuru, feher, 4 v 5-ös (valljuk be, kicsit arra is szamitottam neha, hogy valaki megveszi nekem...) a másik pedig egy női Breitling. Ami késik, az...(a villamos)


Alapvetően azt gondolom és vallom is, hogy a luxus cikkek tulajdonlása nem jar boldogsaggal. Ezert is lehet, hogy en elobb koltottem arra, hogy egy csomo helyre eljussak a világban, mint egy órára. Az utazás adta élményeket nem lehet sem elvenni, sem semmi mással helyettesiteni. Nem egy utazasi iroda altal megszervezett tömegútról beszelek, az nem ez a kategoria. Az utazasi irodak létjogosultsága (ugy, hogy turizmust tanultam, sot dolgoztam is ilyenben) szerintem olyan kb. 2000 korul lejart.

De ugye ezek mind semmit nem ernek, ha az ember belul nincs rendben. De az egy másik téma...

3 megjegyzés:

  1. A harisnyaparádéért köszönet, imádom az olasz harisnyákat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper, orulok :))) ha esetleg neked is van valami titkos rendelo helyed es megosztanad: kicsi523@gmail.com

      Törlés