2016. december 4., vasárnap

azt mondta (na jo, le is irta) a pasim

hogy "you are the perfect girl".... na persze, de miert is? Hát (-tal nem kezdunk mondatot) mert telepakoltam neki a hutot az irodaban, mi masert? (na jo masert is, de az TENYLEG nem publikus..)
Legalabb kicsit felviditott, mert amugy eleg buvalbaszott hangulatom volt ma.
Alapvetoen egyaltalan nem vagyok benne biztos, hogy tart e valahova az eletem. Ha veletlenul megis, akkor megis hova?
Biztosan nem tett jot, hogy itt a blogon is okt. 16 volt amikor mar irtam, hogy L Miamiban van. Tegnap jott haza. (Dec 3). Ok, ok, volt azota itthon. Kb. ugy 10 napot, ket etapban.. Na, lehet kalkulalni, mennyit lattam.
Tovabbra sem tudom mi a jo dontes gyerek kerdesben.
Tovabbra sincs munkam apr.1-tol.
40 eves leszek jovore.
Sok a melo, sok az ejszakas muszak.
De legalabb bazi jol nezek ki, mert edzeni azert elmegyek. (röhög)
Nyaralni akarok. Kiteozni akarok. Az vicces lesz, ha lerakok a pasim ele egy listat, hogy itt fuj a szel, valassz hova megyunk nyaralni? (szerintem igen)
Ja, es rendeltem teli koromlakkokat. Hát (..) eleg szepek, azt kell mondjam.




ez a piros azert kicsit kerdojeles a fejemben, de meglatjuk mit hoz majd eloben...
ja, vannak uj ablaktorloim. Mátol vannak. Csak törlök es törlök.
A nyari gumis automon... Lesz ez meg jobb is.


2 megjegyzés:

  1. Hű, mintha az én problémáimat soroltad volna... ez azért annyira durva, pedig nem ugyanabban az élettérben- és helyzetben vagyunk, mégis... tele vagyok én is kétséggel :(

    A lakkok viszont csodálatosak <3

    VálaszTörlés