2016. november 16., szerda

ma

olyan faradt voltam reggel 8.20kor amikor kikeltem az agybol, hogy a kavefozo fele feluton levo kanapemra (ami 10 lepesnyira van az agytol kb.) leheveredtem kicsiket es szundiztam még egy orat. Hogy mitol a 4. szabanapomon, edzes nelkul? Mondjuk az biztos nem segitett, hogy 4.40tol fent dzsesszeltem egy orat, mert nem tudtam visszaaludni. Mindegy, utana sokat javult a helyzet, le is nyomtam egy lab napot ujra. Most meg meglabdáztam a hátam-nyakam, mert termeszetesen 20 perccel azutan, hogy befejeztem az utolso munkanapom (ejjelem) megint beallt a nyakam, de most legalabb teljesen szimmetrikusan, kozepen, mindket oldalon fajt. Van ilyen pici labda, azon kellene fetrengenem, bar en az ajtonal csinalom, eleg vicces latvany lehet, ahogy dörgölőzök a bejarati ajtohoz.
Eletemben eloszor vettem disznot es (a recept szerint legalabbis) robbantott röfi készul a sutoben, immaron 2,5 oraja.
Halleluja (btw. a vilag egy szar hely, elment Cohen, még meg is sirattam) L megjott Miamibol ropke 3 het utan. Olyan cuki muki szipi szupi ajandekokat kaptam ojaj.
Meg a taska is cuki, kutyaaaasos, hat még amik elokerultek belole.. ;)

ja:


4 megjegyzés:

  1. Mi voooolt benneee? :) Szavad nem lehet :D <3 ja, ma nem írtam Neked, nem tudom, észrevetted-e :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jo vagy! :D :D
      Victoria's Secret ajik, bugyi, pulover. Tusfurdo, sampon. Egy malac. ilyenek, mind mind szuper jok

      Törlés
    2. Oh, ér irigy dögnek lenni? :)

      Törlés