2016. november 4., péntek

sokszor

....irnek velemenyt egy-egy blogra, de meggondolom magam..
... panaszkodnek kicsit, de meggondolom magam. Az elozo pasim szerint mi (magyarok) mennyit panaszkodunk. Aztan o meg csak az itteni, kinti kinalatot latta. Azt hiszem en is sokkal panaszkodosabb voltam. De mar nem. Lassan ez atmegy abba, hogy nincs is kedvem beszelni egy csomo dologrol. Amikor masfel eve elkezdodott a kapcsolatunk pl., funek fanak meseltem, elemeztunk, elemeztek, velemenyt (sokszor fajo velemenyt) formaltak akiknek meseltem dolgokat. Aztan rajottem, hogy valojaban nem sok ertelme van. Elmondasz egy kiragadott szituaciot, velemenyt formalnak rola, te emeszted magad rajta, aztan? Semmi. Az egesz kepet ugyis csak en latom. En latom amikor ram nez, en erzem amikor atolel, amikor mond valamit.
Azon kivul meg nincs is pofam panaszkodni. Csaladom ugy ahogy egeszseges, en egeszseges vagyok, az evek soran felepitettem magamnak egy olyan anyagi helyzetet, amiben nem kell kulonosebben gondolkodnom dolgok megvételén a magam szintjen, akkor meg minek nyavalyogjak? Bar aztan, ahogy nemrégiben tanultam ugye, mindenki a maga szintjen nyomorog. Mondjuk ez nagyon tetszett :))
Szoval a 10 nappal ezelott 5 napra Miamiba utazott ferfiember jo esellyel nem kerul elo meg legalabb egy hetig.. Kezdek behisztizni. (amugy nem, de egy jo szex sokat segitene..)

Olybá tunik, hogy a svajci posta sose kuldte ki elvesztette a tartozkodasi engedelyemet. Augusztus elejen igenyeltem. Nem tortent semmi. Szept vegen tobb fizetest kaotam mint szoktam, az mondjuk gyanus lett. De mivel a HR szabin volt, oktober vegeig nem volt fizetes papirunk, igy  nem tudtam megnezni miert. Amikor lett fizetes papir kiderult, hogy a HR mar kapott hivatalos infot hogy már nem kell adot vonniuk, mert az uj engedellyel önadozo lettem. (ez mar az állampolgárság elotti szint, hurra hurra, csak szavazni nem mehetek). Megkertem a HRes csajt, hogy irjon mar vissza annak ahonnan o kapta az infot, hogy mi a pék van, nekem SEMMI info nem jott. Hat, ok kikuldtek mar aug. vegen. Meg a lókukit, azt kuldtek ki! Meg amugy is. Egy rohadt sim kartyat alairassal tudsz atvenni, egy hivatalos tartozkodasi engedelyt meg beraknak a postaldaba... Bar itt tobb ezer frankos objektiveket is beraknak.... Na mindegy, jov heten mehetek be a hivatalba. (azert is kamu ez a postas sztori, mert azt irtak, ha bemegyek vigyek foto magammal. Az eredeti kerelemhez meg nem volt foto csatolva. Illetve ezekert altalaban fizetni kell es mivel csekket se kaptam, mar jonnie kellett volna az emlekeztetonek)

Szoval mindegy is. Lementem delre a hetvegen, oda ahol meg sut a nap, ahol az emberek meg nyarias ruhakban jarkalnak (kiveve a kinait, az csizmaban) es ahol meg szuper jot tudtam gorkorizni vagy 12-13km-t, baratnom meg utott hatulrol a biciklirol. Penteken erkezetem es nem csinaltunk semmit, mivel alvas nelkul mentem ejszakas muszak utan. Csak dumaltunk.. Szombaton elmentunk shoppingolni, pedig megfogadtam, hogy nem koltok penzt, majdnem sikerult. De lett szuper jo fekete nadragom, mostanaban csak farmerom volt es elkezdett hianyozni. Meg lett kasmir Zara pulcsim, meg övem :P (bocs! :)), meg mi is meg? Ja, Zara trikok minden szinben, 8 euroert a hulyenek is, hat meg nekem.. Meg szupi szep magassarkum, amit baratnom hozzam vagott ket ruha tarsasagaban. Nagy lett neki a cipo (35-os van a talpara irva loool)

Majd kicsit trollkodtam

vittem Illy kavet a Starfucksba, hogy valami jo is legyen ott :))

Utana mentunk gorkorizni, majd haza. Vasarnap pedig kimentunk a vizre kishajoval es baratnom pasijanak segitettunk pecazni, fogtunk egy 30+ kg-os kis snecit (elfelejtettem megkerdezni, h felrakhatom e a kepet, ugyhogy ha igen majd updatelek)

Hetfon meg mar hussantam is vissza. Jo volt melegebb eghajlaton! :)


4 megjegyzés:

  1. Jipiiijupii, már vártalak a beszámolóval :) örülök, hogy jó volt azért a hétvégéd :)
    Az elején leírtakban tök igazad van. Mondjuk néha csak úgy kibeszélni dolgokat jó, de tanácsot adni-kérni nagyon kétélű tud lenni. Úgy, hogy még építő is legyen... én pl. olyan szépen tudnám élni mások életét, míg az enyém pffff :) Hozzám képest Oravecz Nóri egy semmi, amennyi életbölcsességgel tudom ellátni a barátnőket meg családtagokat, kollégákat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D igen, pont igy van, altalaban ezert nem irok en se tanacsokat
      nem volt olyan rettenetesen sok mindent meselni a hetvegerol, nyugis, csendes, szupi volt

      Törlés
  2. én is pont így vagyok ezzel, inkább nem megmondóemberkedem bele más blogjába, mert egyrészt: nem gondolom hogy egy blog teljes keresztmetszetét adja valaki életének, másrészt meg, a műfajból fakadóan, annyira szubjektív.
    de amúgy tetszik hogy mostanában ilyen jó hosszúakat posztolsz:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh koszonom :) nehez ugy velemenyt irni, hogy ne tunjon itelkezesnek es pontosan, ez egy csak egy milliomod resze a valosagnak. pont ahogy irtam a sajat esetemben is, nem tudsz teljes kepet adni.

      Törlés