2015. augusztus 1., szombat

osszefuggestelenul

szerintem csak en vagyok kepes egy mar a kukaban levo konzerdobozzal ugy elvagni a kezem, hogy alig all el a verzes

amikor ezt irtam http://castellanuscloud.blogspot.ch/2015/03/megigerem.html nem biztos, hogy teljesen arra gondoltam, hogy akkor legkozelebb 3 honapot hagyok ki... ahogy ez most megtortent aprilis vege ota... Ulj le, egyes

irtam a cegnek multkor, amelyiktol berlem a lakast, hogy, ad 1 a mosogatogepnek valami nyugje van, ad 2 amitol sokkal kevesbe vagyok boldog, a lakasban csotanyok vannak (....nem irom le mindezert mennyit fizetek havonta...). az elsore reagaltak. tegnap ugy gondoltam talan nagyobb sikerrel fognak reagalni a masodik problemara amennyiben fotoval illusztralom... kivancsi vagyok....

az milyen, hogy egy szupermarketben van sepru, de nincs lapat?!?! akkor megis, hogy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése