2015. augusztus 5., szerda

nem ertem, tenyleg nem

Nem ertem Kucsera Gabort, tenyleg nem.
Van egy sikeres sportolo, hullam hegyekkel, hullam volgyekkel tarkitott karierrel. Mar csaladdal. Elvett egy szep, sikeres kezilabdast, ok lettek a SZEP csalad (vagy JOKEPU) vagy hivjuk barhogy. Szuletett egy babajuk, Gabor keszul(t) az olimpiara. Jo esellyel az utolsora.
Honapokkal ezelott borult ki a bili a sportagaban, amikor elkaptak 2 embert kokainozasert. Ezek utan az ember meg ovatosabb, akkor is ha o is benne volt a korabbi bulikban is (nem tudom).
Es akkor most meg ot??? Nem akarok itelkezni, nagyon keves info is all rendelkezesemre ehhez.
De elso osztalyu sportolo voltam, ifi koromban a nemzeti mezben jatszhattam, nekem jatszottak a magyar himnuszt. Azt az erzest senki nem felejti el amig el....
O ennel messzebbre, sokkal tovabb jutott. Es eldobja. Mert kokainozni fun. (nem az...)
Mint "felelossegteljes" sportolo, mint felelossegteljes APA.
REALLY?!?!?!?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése