2015. augusztus 7., péntek

a bizonyossag

Par bejegyzessel korabban irtam rola, hogy van egy olyan gyanum, hogy a pasim kamuzik. Konkretan arrol amin akkor beparaztattam magam, ma bizonyossagot talaltam... es nem azt tamasztotta ala, hogy tevedtem sajnos...
Szerintetek ilyenkor mi a teendo? Komolyan, kivancsi lennek tanacsokra, velemenyekre.
Oktoberben kezdtunk el ismerkedni, marcius utan kezdett el szorosabba valni a kapcsolatunk. Junius ota egyedul elek, jarkal fel hozzam, tervben van egy eskuvo Pesten augusztusban. De meg sose voltam nala. Meg a koltozesem elott hotelekbe hurcolaszott, koltozesem ota nalam vagyunk. Tobbszor felhivtam kesoi orakban, altalaban fel is veszi. Nem akartam nyomulni, gondoltam el fog vinni magahoz, ha ugy erzi itt az ideje. Amugy is az a tipus, akit a nyomulassal lehetne 2 perc alatt elveszteni.
Es most sem tudom, azt hogy kene kommunikalnom, hogy a szemetesben megtalaltam egy kilepteto vizumot, amin nap, ora, datum pont egy nappal korabban volt, mint ahogy nekem eloadta. (valamit a repulojegye es az irt uzenetek idopontja is ennek felel meg)
Es nyilvan ezt a peldat nem fogom elmondani neki, csak nem tudom mit es hogy kellene, de valamit kellene... Baratnom szerint varjak es figyeljek. Az a baj velem, hogy en ezeket nem nagyon tudom eltitkolni, nem nagyon tudok "nem tortent semmi" fejet vagni, nekem minden ott van a fejemen. Kerdezzem meg, hogy oszinte e velem? Vagy probaljam meg kivitetni magam hozza?
Nem talalom most azt a mezsdjet, ami a kozott van, hogy egy naiv barom vagyok aki csunyan pofara fog esni vagy a masik utan szimatolo, bizalmatlan picsa (nem vagyok, de csukva sincs a szemem)
Mert mas jel nincs. mindegyikunk megadja a masiknak az eletteret, nincsenek masik szobabol torteno telefonalgatasok, uzenet kuldesek mialatt egyutt vagyunk.
Amikor a legelejen elkezdtunk ismerkedni, akkor mondta, hogy kulon el a volt felesegetol. Majd emlitette kesobb, hogy van valaki akivel talalkozgat (de ram gondol kozben). Aprilisban rakerdeztem, hogy meg mindig talalkozgat e valakivel, "less than before" volt a valasz. Azota en ezt a temat nem feszegettem. Mar csak azert sem, mert azt gondolom, hogy (megha csak elmeletben is mar a vegen) de amig en egyutt eltem valakivel, addig semmilyen alapom nem volt ot kerdezgetni.
Szoval mit tennetek?

5 megjegyzés:

  1. Nehéz ügy. Esetleg megpróbálnám javasolni, hogy következő hétvégét töltsük nála a változatosság kedvéért és ha tiltakozik ez ellen, megkérdezném, hogy mégis mi az oka annak, hogy ott soha nem voltunk ott.. Ez el tudna indítani egy párbeszédet, ami alatt esetleg fel lehet tenni azokat a kérdéseket amelyek téged érdekelnek. Azt hiszem inkább hamarabb szeretném megtudni hányadán állunk mint később.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. en is igy vagyok vele,, inkabb elobb... mar pedzegettem a temat hogy menjunk hozza amugy es nem tiltakozott... valahogy okos akarnek lenni, tudod az OKOS NO, csak egyedul most nem megy :)) koszi :)

      Törlés
  2. A maximális lelki békéd úgy térne vissza, ha látnád a lakóhelyet, környezetét. Hidd el. Voltam már hasonló cipőben. Nekem szívás volt a vége. :( Aztán miután kihevertem és újra ismerkedtem akkor már úgy kevertem a lapokat, - hogy a mára már Barátom - lássa hogy én hol és hogy élek, de ugyan akkor ragaszkodtam ahhoz , hogy én detto.
    Nem is értem igazán, hogy hagyhattátok ezt még ki hisz iszonyat sokat elárul az emberről a lakása/albérlete! Nem az anyagiakra gondolok :). Ízlés, rend szeretett, tisztaság, műveltség, igényesség stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen igazad van, azert is indult el a hangya a fejemben.... csak nem tudom mennyire nyomulhatok ilyen teren.. az ex es a lanya ott lakik szembe vele, 99% egy osszefutas. ami az ex eseteben nem kulonosebben erdekelne, de a lanyaval valo talalkozasra meg en sem vagyok kesz azt hiszem. ahhoz meg tenyleg tul korai szakaszban vagyunk

      Törlés
    2. Nem tudom hány éves a lánya. De ha már kamaszkor körüli úgy is tudja, hogy az apja nem fogja egyedül leélni az életét azért, mert az anyukájával nem sikerült a házasság. No meg nem lehetsz egy ismerős/ egy barát/ egy kolléga?
      Nem hiszem el,hogy ismerős, barátok, haverok nem járnának fel a párodhoz. Nem kell mindent a "gyerek "nyakába zúdítani. Nem kell a státuszodat megmondani neki. :) Majd az idő úgyis segít ezen.
      Azt meg szintén tapasztalatból tudom, hogy jobb többször párszor futólag összefutni pár mondat erejéig, mint hogy várni a nagy napot a nagy bemutatást mert az mindig nyögve velős. :S Sok apró találkozásnál meg már "régi ismerős"érzet van.

      Törlés