2017. június 13., kedd

back to the real world

huhhh
Ha most elkezdem és bemelegszem, születik belőle egy akkora bejegyzés, hogy ti elalszotok rajta, én meg elvesztem a fonalat.
Az utolsó bejegyzésem után egy hetet töltöttem itt Svájcországban, majd ismét hátamra vettem Európát. Meg sem álltunk Csehországig, repülőstől, mindenestül. Éltem első VB-je!
Erről még majd lehet, hogy írok külön is, megpróbálom eltalálni, mi az ami még nem unalmas egy külsősnek sem. Remek jó verseny volt, a csehek nagyon jó vendéglátók voltak. Nem vittek túlzásba semmit, ott voltak komolyak ahol kellett és ott voltak komolytalanok, ahol kellett. Bemutatnám Horácot, a verseny meteorologusát illetve a napi feladatok kiíróját :
kis szoknya, pandás fülvédő megvan? Nem mellesleg nagyon korrekt munkát végzett, a verseny elején volt 2 nap amikor mindenki terepen kötött ki a mi kategóriánkból (azaz nem tudta megrepülni a feladatot és nem a reptéren szállt le), de utána belejött és nem volt több ilyen. 14 napból 12 (!!) repültünk, miután haza jöttem mindeki azt mondta, hogy nem emlékszik ilyenre a közelmultból. Fárasztó is volt, az első héten sapkában repültünk mert hideg volt, a második hétre megérkezett a nyár. Az eredményem a futottak még kategoria, aminek több oka is van (nyilván). Én talán egy icipicit többet vártam volna magmtól, de semmiképp nem vagyok magam alá zuhanva. Döbbenetes a különbség egy francia-német-cseh csapat felkészülésében, részvételében a miénkhez képest egy ilyen versenyen.
Itt jövööööök

Kint ért a 40. születésnapom, nagyon kis cuki volt. Minden reggel briefing van, akkor kapjuk a feladatot, meteor infot, egyéb ügyek megbeszélése. 22-én reggel felköszöntöttek és a csajok tök spontán elkezdték énekelni a HB-! Szuper jó volt.
A verseny után (tudom, ideálisabb lett volan előtte, de Life is not a ponihof, ugye) volt még egy egyhetes edzőtábor otthon, ahol szintén repültünk. Röviden számokban:
3 repülőgáppel repültem (állandóan kiraktak az előzőből)
- életem leggyorsabb távrepülése (286 km 114km/h átlaggal, nem csak az én érdemem, ment előttem az oktató egy mésik géppel és mutatta, hogy is kéne ezt a sportot csinálni... :))
- harmadik 500 km feletti távom
- első távom egy új típussal
Szóval itt sem unatkoztunk, összesen kb. 80-90 órát repültem az elmúlt egy hónap alatt.
Még egy kis matek, idén eddig 36 napot dolgoztam. Na jó, innentől nincs is több szabim... Illetve ugye egy hónap betegszabim is volt. Térdem többé-kevésbé ok, csináltam a gyakorlatokat Csehországban és itthon is, doki elégedett volt ma.
Tegnap vezettem vissza, hát az eddigi 9 év asszem legrosszabb útját tudom magam mögött. Eleve, már Pesten elb...tam az indulásnál, majd a navi Munchen helyett Innsbruck felé vitt, ami bazi szép lett volna, ha nem épp egy 14 órás út 9 és 12. órája közé esett volna. Természetesen le is fotoztak, mindenhol 100-as tábla volt és egyszerűen nem volt cérnám 100-al vezetni egy autópályán. Erre végre beérek a városba, ahol b+ belefutok a hétfői görkorcsolya eventbe, sírni tudtam volna. A cuccaimat tegnap este óta hordom felfelé, még mindig van a kocsiban.
De! kilépek a teraszra:
hoppácska mondom, ilyenem mintha nem lett volna mielőtt elmentem. L ültetett nekem kicsi napraforgókat mialatt nem voltam itthon, két kis kezével, mert szerinte ez tök vidám. Komolyan, ledöbbentem. Hihetetlen és nem is tudom elmondani az érzést. Meg írt kis cetlit, ami az ágyon várt. (utazik, csak hétvégén kerül elő). Viszont Anyukám levese (aka mai vacsorám) megromlott az úton, gyászom mély....
Az egyik virágomnak itt könyörögtem tavasz óta, hogy hozza már a virágokat, amiket előtte évi 2x megtett, de most kimaradt a tél. A kis rohadék megvárta, hogy eltűnjek egy hónapra és kivirágzott... :)))

2 megjegyzés:

  1. Ééééés megcsináltad, Csajszi :) én nem mondom, hogy nem hittem benne, de voltak szkeptikus periódusok :) Gratula :)

    L meg cukker :) Übercukker :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy koszonom szepen! bar az eredmeny azert lehetett volna akar jobb is :)
      ugye? oda-vissza vagyok en is tole

      Törlés