2017. május 9., kedd

zajlik az élet

7 hete műtöttek

1,5 hét után eldobtam a mankókat (4 helyett)
2,5 hét után már alig alig hordtam a térdsínt (szintén 4 hét lett volna)
5,5 hét után vitorlázórepülőben ültem (és vezettem, lévén egyedül üldögélek ott)
a 6 hetes kontrollon 90fokot mért a doki (ez nem tetszett, illetve, hogy 80-110 között határozta meg a sávot és hát lehettem volna jobb is - bár mondjuk épp most jut eszembe, hogy valójában az egy 5 hetes kontroll volt, mert másnap utaztam el)

A reptér talaja azért kihívás volt, illetve a 4-5 órás repülések után a repülőből való kiszállás és újra séta is kicsit. Viszont az utóbbi napokban már elég szépen lépcsőzgetek lefelé is, illetve ma az állítható pedálos biciklin már 115 fokos állásban tekertem. (két hete az utolsó rehabon ez 80 volt). Futni lehet, hogy tudnék már, de csak nagyon óvatosban és csakis egyenletes talajon. A reptéren még két gyorsat se tudtam lépni egymás után. Ennyit a számokról.

Ja, nem. Híztam másfél kilót. Ami mondjuk kiemelkedő ebben, hogy mindezt az elmúlt 2 hétben. A versenyen 2x volt pörkölt vacsira, ezen felül volt kemencében sült csülök, gulyás, előétel, desszert minden nap boooaa. Bár mindenből kb. fél adagot ettem, a  mozgás hiánya már nagyon meglátszik. Visszajött az összes narancsbőröm (x2) és kb. úgy érzem magam, mintha a tavaly júniustól februárig tartó láb napok és egyéb edzések meg sem történtek volna. (ok, a narancsbőrért nagyjából mindent el is követtem :)))

Tegnap a reptéren találtam egy új parfümöt, eléggé beleszerelmesedtem

Már csak szert kellene tennem egy olyan pici utazó parfümszóró szettre.










valamit akartam még irni, de elfejtettem.

ja.
megjött a naptáááááár

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. <3 irok, ma van az elso munkanapom egy honap utan, olyan 5 percet ultem az irodaban, hogy megis mi lehet a jelszavam :))))

      Törlés