2017. április 11., kedd

Állatorvosi ló

Van nekem egy állatorvosi lovam.
Ismeritek azt a sztorit amikor egy pár összejött, tugedörforevör, vettek egy kutyát. Egy bull terriert. Jimmy Choo után (mondjuk ez már utal valamire szerintem, nem a srác nevezte el...) a tyutyi a Jimmy nevet kapta. Aztán egy szép nap anyu lelépett, a cipőket sanszosan magával vitte, a kutyát nem annyira. Asszem talán a kecót is kipakolta. A kutyával ott maradt pasi pedig bánatában elkezdett kreativoskodni és azóta Jimmyről ilyen és még ilyenebb képek készülnek:















Na itt jöttem én a képbe. Egyik legjobb barátomék imádják a bullokat, gondoltam meglepem őket, ugyanis a srác ad ki naptárt évente a rajzokkal. Az USA-ban élnek Jimmyvel. Mivel L ott töltötte az egész őszt illetve részben a telet gondoltam sima ügy lesz ez. Óh én naív!
Először is, már sokkal sokkal korábban eszembe juthatott volna. Mindegy, amikor végülis megtörtént már január volt. Megrendeltem, Miamiba postázással. Mivel a Martin Luther King napot még nem vettük át, így megbocsájtható módon ezt nem kalkuláltam bele a szállításba. Ennek csak annyi lett a következménye, hogy pont 2 órával kerülte el L-t, akinek már a reptéren kellett lennie, amikor megérkezett a tracking info, hogy átvették a hotelben. Eltelt pár hét, L nem ment többé Miamiba. Naptárt visszaküldték. L kifizette (amire én nem lennék hajlandó) a postázást Európába. Mondtam neki, legalább az olcsóbbat válassza! (Olcsó= kb. a naptár ára és max 21 munkanap, drága: x2 és max. 10 munkanap) így is kalkuláltam, múlt héten mondom neki, Te ez sose ért ide. Azt mondja, hogy hogy? Ekkor derült ki, hogy A FÉRFIEMBER ráadásul a drágább postázást fizette ki. Szuper. Naptár sehol. De ha megjön akkor még fizethetek érte majd vámot...
Azon, hogy reméljük mèg idén ideér először még röhögtünk. Aztán azt mondja L, nem tudja ki lehet a USPS európai partnere? Talán a UPS? Mondom akkor erre ráb..tunk, mert a UPS-nek mi repüljük a svájci járatait... 

1 megjegyzés:

  1. Oh, Kicsi, nem csak én állok a rossz végén, ez most pici örömmel tölti el a kicsi szívem :) Höhö :D
    Na jó, buksisimi meg minden.
    (A sztorit már nagyjából elmesélted, jól ki is tárgyaltuk, de... köcsögök!)

    VálaszTörlés