2017. április 7., péntek

íme

az új térdem

Mondtam itt a csajoknak, hogy baszki, azért elég jó munkát végzett a doki, de hogy fogom így sajnáltatni magam, mikor kb. ugy néz ki mintha megcsípett volna 3 szúnyog.
Ami vicces, hogy ma mondtam a szemben lakó, bottal járó néninek, hogy szaladjon bátran fel előttem a lépcsőn, mert gyorsabb lesz mint én. Amúgy amíg használtam a mankót (1,5 hét kb.) addig az utcán sétálva simán éreztem az együttérző tekintetekből, hogy az öregasszonyok bevettek a csapatukba.
Szintén vicces volt, amikor kiszedték a varratokat, doki mondja, hogy akkor még 2 hét mankó, néz körül a szobában, néz rám, hmmm, otthon felejtettem őket, bocs doki. Röhögtünk.
Ami szar, hogy az ágyban fekve nem tudom felhúzni a lábaimat, itt zavar a leginkább. Doki szerint 50, gyógytornász szerint 80 fokot hajlik most. A gyógytornászé áll közelebb a valósághoz.
Kaptam "receptre" szobabiciklit

illetve egy Compex nevű szerkezetet is, amivel stimulálom a combizmaimat. Ezeken felül van a heti 2 gyógytorna, illetve az ott csinált feladatok itthoni gyakorlása. Hétfőn meg már megyek vissza az irodába.
Megérkeztek az új lakók
Illetve a mai séta közben:
Ami vicces volt, hogy ez egy földszinti erkély volt és alatta feküdt egy másik macs és folyamatosan ezt az erkélyt bámulta, tiszta szerelmi macska erkély jelenet volt.

4 megjegyzés: