2016. december 16., péntek

sokminden

sok apro jelenet, sok apro hulyeseg:

- uj bankkartyam designját sokaig tarthatott kitalalni, nem?


- Advent a cegnel, dec 3, turelem az erossegunk jelszoval:


Aztan vettem magamnak karacsonyi ajandekot!!! Most varom, hogy kesz legyen:
- friss olaj, nyammmi
- olajszuro, pollenszuro
- futomufelfuggesztes, nem kerul sokba az egesz, potom 1200 juro, pont 2x annyi mintha otthon csinalnak, es fele annyiba mintha Svajcba. Kerdes, hogy melyik oldalrol kozleitem meg a kerdest. Ugy hianyzott, mint lufiarusnak a nyilvesszo zapor korulbelul. Asszem matol az autommal alszom egy ágyban.

Ugyhogy a karacsonyra marad a hangulat:



Ugyanakkor vettem madaretetot a teraszra, mekkora rajság már. Persze, egyenlore bazira egy madár se jár erre. Pedig meg vizet is tettem ki nekik. (nem voltam benne biztos, hogy tudnak poharbol inni :D )

Vettem csizmát is. Ez csak azert erdemel kulon emlitest, mert hosszu. Ugyan nem tudom hogy, de szep lassan a vilag elhitette velem, hogy en vagyok a legvastagabb vadliju ember a vilagon. Mert egy olyan hosszu csizma sem letezett, ami feljott volna ram. Ugyhogy itt kompromisszumot kellett hoznom es megvenni azt, ami azert nem rossz, bar lehet, hogy nem ezt vettem volna meg, ha a masik pl. feljon ram. (amugy nyilvan csak kicsi a labam es izmos eros a vadlim.)

Ha valaki szereti a pad thait, ime a vilag egyik legjobb receptje (baratnom mondja, el kell neki hinnem. En eleve ezzel kezdtem mar :)) ok, annyit hozza kell tennem, hogy fele mennyisegu tesztaval lesz igazan jo es kevesebe szaraz.

es a bonus: ha valaki elarulja nekem, hogy ez mi, esku veszek neki is egyet (akar tobbet is)


11 megjegyzés:

  1. Vannak olyan márkák, akik külön gondolnak az izmos lábú lányokra, pl. a tamaris minden évben hoz ki pár ilyen modellt csizmákból, xl címkével jelölik. Én pont a másik véglet vagyok a hülye csirke lábammal, de szerencsére van xs kollekció is.
    (A száj izé megfejtése engem is érdekel. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naluk probaltam az elsot, nyomta a labfejem felso reszet :( szeretem a cipoiket amugy

      Törlés
  2. Háttööö... szexuális segédeszköz. Igazi nőből csinál guminőt. Gondolom:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez ámuló pofa fejlesztő divájsz. Csizmákhoz nem értek. Amúgy a mi kocsinkra is kiszámoltak eg 975 eurós összeget, amiből a vicces csak az, hogy a kocsink alig ér 500-at... Szóval passz... most megvettük mi az alkatrészeket és elvisszük egy egyénhez aki majd valami 200 körül lecseréli őket. Karácsony? Hehe mi az? Nekem van egy kis fenyő formájú gyertya tartóm :D karácsonyi hangulatnak! De van meleg vizünk, ami már nagy lépés!

    VálaszTörlés
  4. ja a kártya dizájn meg szuper :D milyen bank ez, mert nekem is kell :D Van más szín?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kerdeztek meg rola h esetleg akarnek e mas szinben :)))

      Törlés
  5. Na, tessék, kinyomoztam, sosem jöttünk volna rá magunktól. Ekkora faszságot:))
    http://www.bluelans.com/silicone-rubber-face-slimmer-massage-muscle-tightener-antiaging-antiwrinkle-mouth-p-10357.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aztaaaa! az biztos, hogy nem jottem volna ra. lassan tenyleg meggondolom, barmi ami anti age :D :D

      Törlés
    2. Lehet, h meggondolom, és mégiscsak kérek egy ilyet :)));)

      Törlés