2016. június 21., kedd

szoval

mi irtam tegnap?
hogy nem esik es megyunk hetvegezni nagy viz melle.

Fel oran belul elkezdett esni.
Majd ma, amikor mar becsekkoltunk, leszortelenitettem, osszepakoltam, kifestettem kezem-labam kormeit es alapvetoen teljesen keszen alltam a holnapi indulasra felhiv a zember, hogy a projekt ami miatt neki tervezve volt az ut, egyenlore parkolopalyara kerult a cegnel. Eloszor azt hittem viccel. De nem. Szupcsi. Igy az utunk is holnap reggelig.

Na mindegy. B terv Lyon. Ha lesz meg jegy.

Amugy van nalam ez, hogy amikor szivatnak a haverjaim, akkor siman bekajalom. Pl az egyik legjobb baratom volt ebben a professzor. Minden hulyeseget bekajaltam. Egyszer jott, hogy osszetortem az autodat. (eletem elso autoja, epp akkor 400 km volt benne). Mondom haha, most nem szopatsz meg. Akkor epp nem viccelt...
Ez volt  ma is. Mondom embernek, haha, most nem kajalom be a hulyeseged. Most nem vicceskedett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése