2016. június 1., szerda

mi van, semmi?

legalabbis nem sok.

voltam otthon ujra, 4 nap tudtam volna repulni, egyen sikerult. (na jo az pont a szulinapom volt). Alapvetoen azt hiszem egy luzer vagyok az idojaras tekinteteben, ami nem tul szerencses amikor mind a ket hobbim az idojarastol (es csakis az idojarastol) fugg. Hat, ilyen ez a popszakma.
Viszont L magatol ajanlotta még a verseny utan, hogy ha tud a kovetkezore is lejon. Azok utan, hogy volt olyan pont amikor en azt gondoltam, hogy mindjart felul a legelso vonatra es elhuz onnan, ez egesz jo.
Aztan o is Pesten volt mult heten is es még elotte beszelgettunk, hogy fogunk e tudni talalkozni vagy sem. Mondtam neki, hogy csak akkor ha szar ido van. Valasz: Alright, lets wait and see, i'd love to see u but I also want you to fly a lot... Haaat, azert ez egy egeszen szep mondat, nem?! :)))

Sikerult egy ilyet produkalnom meg otthon
Az ott ugy fogta magat es letort. Illetve a mondat ugy hangzik pontosan, hogy letortem, de ne vesszunk el a reszletekben. Ma, mar Svajcban, mondom elmegyek megkerdezek egy kereskedot. L javaslata: rovid ruha, mely dekoltazs, 50 frank.
Ebbol lett: szuk farmer, mely dekoltazs, 600 (!!!) frank az ajanlat. Mondtam is neki, hogy ez vagy nem mukodik mar az en koromban, vagy arra gondoltak, hogy akinek van penze cickokat finanszirozni, annak lesz a nissanra is :D :D (szivem szerint pont annyit fizetnek ezert az alkatreszert is amennyit a cicko novelesert tettem.... :)))
Na, nemetorszagi ajanlat mar csak 300 korul. Kb egy ilyen csokkenest varok amikor elkezdek otthon keresgetni es remelem az egesz megall 150-ben majd.

Aztan olyan is tortent meg honapokkal ezelott, hogy odajott hozzam L exe. Nem tudtam, hogy o az, o is a cegnel dolgozik (egy aids-es mind meghalunk baszki). Majd elkezdte nekem nyomi a sodert (keres nelkul, en mindent tagadtam), ami meg kell, hogy mondjam, abban a pillanatban eleg szarul esett, mert nyilvan erintett neuralgikus pontokat. Majd egy ilyen "hat, ebben a korban mar nem valtozik senki, nem?" mondattal kilibbent. Aztan amikor lehiggadtam rajottem, hogy igaza van, nem valtozunk. Csak mas ember mast hoz ki belolunk es hat neki nem sikerult L-bol tul jot kihoznia. Aztan a verseny utani hetfo reggel, iroda. Eleg egyertelmu volt, hogy nyaralasbol jottunk, ex eleg gyorsan levette, es mar a reggeli meetingen tombolt, mint aki csalanra pisilt. Jah kerem, life is hard. Nem kell parasztnak lenni. En meg rohogtem. Nyilvan ki is jott a herpeszem, de akkor is jol esett a karorom. Amugy meg elgondolkodtatott a dolog, hogy az ilyen emberek mit varnak ezektol a dolgoktol, hogy oda jon hozzam, es "joindulatulag" figyelmeztet?? Hogy majd visszamegy hozza a volt pasija? Hogy mi szakitunk? Komolyan nem ertem. A legnagyobb fajdalmaim kozepette sem jutott eszembe soha felkeresni az utanam kovetkezot es kioktatni... 

3 megjegyzés:

  1. először azt hittem, hogy valami feliratot töröltél le painttel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D bar ugy lenne, azt olcsobban megusznam :D
      ps: ugyanitt nissan bontosok jelentkezeset varom :))

      Törlés
    2. uff.. ilyenkor jövök rá, mennyire jó dolog, hogy mi mind a ketten nekiesünk az ilyeneknek szétszedjük és megjavítjuk/kicseréljük a hibás alkatrészt :) Általában elég egyszerű megrendelni online alkatrész boltból. Youtube is jó barát, sokszor vannak online videók a hogyanról. Nyilván nem mindenki ilyen mint mi, de hát ez az egyetlen ötletem :D

      Törlés