2016. június 20., hétfő

bazi unalmas poszt

ma nem esett az eso. ezt a felettebb izgalmas informaciot azert gondoltam megosztani veletek, mert amugy ilyen nem tortent egy honapja kb.
tegnap konkretan bele kellett ulnom a kadba, mert faztam. mint decemberben. alapvetoen kapcsolatomat az idojarassal az elozo posztban elemeztem, de a hetkoznapokon nem tudok 2-3 nap rossz idotol/hidegtol/kanikulatol kiakadni. 20-30 nap kezdi feszegetni a hataraimat. Bazmeg, esett, fel orat nem esett, ujra esett. es mindehhez jarult 17 fok. Ma mar 20 volt...

el is felejtettem miket akartam irogatni.
igy mentem ma dolgozni. semmi extra, de nekem nagyon bejott. es van hozza cipo-szinu taska is. Ok, ennyire nem voltam vagany, vettem ra egy zakot.

Amugy meg nem nyafogok. Hosszu hetvegezunk szerda reggeltol. Melegebb eghajlaton. Viz mellett. Ok, surf cuccom nem viszem ez kicsit faj. 

(ez a 111. poszt. mondatm, hogy mindegy, nem? unalmas  poszt)

utoirat: 
ELKEZDETT ESNIIIIIIIII 1 orara miutan megirtam. most megyek es kinyirom az angolokat. 1: tuti onnan jon 2: nem voltak kepesek ezeket a hulye szlovakokat megverni. (idosebb vagyok mint Szlovakia)

2 megjegyzés: