2016. március 1., kedd

szösszenetek

az elmult 2 nap alvasai:
a buli utan 6,5 ora
repulon 1
utana otthon a kanapen 2
ejszakas muszakban 2
munka utan 5
na most nem is csodalkoztam annyira, amikor ma fel 4kor visszadoltem az agyba (delben keltem) es aludtam meg 2 orat. remelem ezzel helyre allt a rend.


azert a svajci is eleg jo fej. Kaptam egy felszolitast, hogy nem fizettem februari lakbert. Kis huncut erre bezzeg kikuldi a levelet, arra persze valahogy nem irt levelecsket, hogy januar elejen ketszer utaltam (ne kerdezd)... Sot, amikor az megtortent meg kulon irtam is nekik, hogy eltekintek attol, hogy visszakuldozgessek, csak irjak jova februarra. Nem sikerult. (vallranditas) (A mammografias szamlam eseteben a dokinak masfel evre volt szuksege, hogy megtalalja a befizetesemet. Akkor mar kicsit untam)


romantic level maximumon: "oh pina, I wanted to give you puszi". Amikor megtanitottam neki ezt a szot (az elso p betust), felhivtam a figyemet ra, hogy ez nem egy kedves kis szocska, amit tundi-bundin a baratnonk fulebe suttogunk egy szerelmes pillanatban. Ez a resze elkerulte a figyelmet, azota is lelkesen hasznalja. Ez hibam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése