2016. március 24., csütörtök

nnna

ujabb mutetre kiirva, de majd' egy honap mulva es addig megfigyelesen, hogy nem javul-e annyit a dolog, hogy vegul ne kelljen muteni. nagyon nehezen viseli (foleg igy a fajdalom komboval) en meg probalok nagyonnagyon turelmes es eros lenni, tartani (neha feltamasztani) benne a lelket. tegnap azert en is behisztiztem estere, de nem neki. azt most nem tehetem meg.

na, megjott a legujabb csaladtag. csak azert rendeltem, mert megigertek, hogy utanam kuldik a koromlakkot ami ugyanilyen szinu. soha nem gondoltam, hogy lesz ilyen cipom, de lett es eleg kenyelmes (itt a szobaban). oregszem.


eltelt az elso "tel", hogy nem voltam sielni. :(

2 megjegyzés:

  1. nem tudom, mivel kell műteni, pedig többször olvaslak, de szerintem lankad a figyelmem is. De próbáljátok a jó oldalát nézni, ha műteni kell, akkor már nem kell sokáig a fájdalommal élnie. Annál szerintem nincsen rosszabb.

    a cipő pedig nekem is tetszik. úgy látszik én is öregszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, nem lankad, csak nem reszleteztem. probalom mutatni neki en is a pozitiv reszleteket, mert hajlamos nem eszre venni oket. csak tul leszunk rajta...

      Törlés