2016. március 17., csütörtök

az van

hogy dögrováson vagyunk. L-t megmutottek mult heten, (errol irtam korabban). A mutet jol sikerult, csak utana (ahogy beszeltuk a nemet felsobbrenduseg es az orvosi "en jobban tudok mindent" hozzaallasnak koszonhetoen) egy kisebb komplikacio meretesse duzzadt. Lazzal, fajdalommal ahogy az kell. Valamennyi javulas utan vegulis tegnap kiengedtek a korhazbol, azt azert merész lenne leirni, hogy jol van. Kozben en szombaton ugy megfaztam, hogy hetfo delutan mar ereztem, hogy ez igy annyira nem okes, persze elmentem edzeni, a szaunat kihagytam, majd meg kedden bementem dolgozni is. Na ez megloditott a lejton rendesen, 2 napja a kanape az otthonom, a mai ejszakas muszakot is lemondtam, ugyhogy ebbol lehet tudni, hogy tenyleg nem vagyok tul jol. Sot, meg gyogyszert is elkezdtem szedni, mert a gyömbértea-echinacia-méz-pálinka-neocitran komboval nem ertem el a kello hatast. Meg egy kicsit ráparaztam erre a dolgora. Van egy kollegam, aki oktober kornyeken kezdett el betegeskedni. Arrol volt szo, valami virus, nem nagyon javult, fogyott (130kg-rol indult). Januarban bekerult a korhazba, szivbillenytu mutetre irtak elo (allitolag egy fog gyulladas huzodott le a szivere..) ahol a mutet elott kapott egy agyverzest, fel oldalara lebenult, kb 75kg... Teljes sokk..
Szoval igy aztan termeszetesen latogatoba sem tudok menni L-hez, asszem pont nem hianyzik, hogy a mutet utan valamit meg behurcoljak hozza, szoval eleg vidam facetime chatjeink vannak a napokban. Korhaz a varos szelen baszki. Amugy tenyleg rohogunk neha, ha más nem kínunkban.

Na jo azert legyen valami kis tavaszi is, vettem tulipantot es megjottek a legujabb koromlakkjaim. (mikor lettem ilyen kis koromlakk nocike, magam sem ertem). Persze a 3bol csak ketto lett amit rendeltem, a harmadikat beneztek, most kivancsi vagyok, hogy ezt visszakuldetik e, vagy mi lesz a megoldas. Ime az uj kollekcio:

ez nem jott meg:


ezt kuldtek helyette, ami nekem annyira nem:


 ez egesz erdekes, ha nem huzok ra top coatot,akkor matt, nekem nagyon bejon:


meg egy ződ


Felettebb izgalmasan telnek a napjaim...

4 megjegyzés:

  1. Tetszetős körömlakkok. Honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az oldal, itt van nagyonnagyon sok (tul sok is :)) marka: http://www.hypnoticpolish.com innen rendeltem az osszel is, felfoghatatlan szeles a kinalat

      Törlés
  2. Jobbulast, en napra pontosan ugyanezzel az utemtervvel lettem beteg;) holnapra jobb lesz, ezt kell szuggeralni.

    VálaszTörlés