2016. február 11., csütörtök

napok

ezeket szereztem be az utobbi idoben: (a fekete cipo nyert es behunyjuk a szemunk a kuplerajon a hatterben)


Ennek van egy apropoja is, en lettem az ev noi vitorlazorepuloje (nem volt hosszu a lista, amibol valaszatni lehetett :D ) es ennek lesz egy erdemeny hirdetese februar vegen otthon. Illetve dijazott lettem a nem olimpiai sportagakban is, bar az emlitett vilagkuparol magam se tudtam, szoval nem hiszunk el mindent amit a neten olvasunk :)
http://index.hu/sport/2016/02/09/nem_olimpiai_sportagak_ev_sportoloi_leyrer_dij_senanszky_petra_szepesi_csenge/

beszereztem egy ilyet is (2/3 aron, mint amennyiert otthon lattam, ez szomoru), de mivel iden itt erdeklodes hianyaban a tel elmaradt igy majd jovore hordom. (es sielni se voltam még :((( ) ha mar igy nem jott a tel, jovore ugy kene ezt csinalni, hogy maradjon akkor mar a meleg
es egy ilyen futocipot is, ami szerintem nagyon vicces, hogy kulonbozo szinure csinaltak meg a ket cipot (es meg piros cipofuzot is kudtek hozza kulon!)
hat ennyi. asszem ma unatkozom.
Ja, megcsinaltam Jamie egyik salatajat is. eztet e itten. illetve egy ehhez nagyon hasonlot :)
http://www.jamieoliver.com/recipes/vegetables-recipes/gorgeous-gado-gado/#zTqTdrTToCE2wrRi.97

11 megjegyzés:

  1. De jó ez a ruci, és szerintem is egyértelműen a fekete. A díjakhoz meg gratulálok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon csinos :) gratulálok! Ez szerintem megtisztelő cím, akkor is ha szerinted rövid volt az a lista :)

      Törlés
  2. koszonom lanyok :) amugy erdekes ez a ruha vasarlas, a neten rendeltem es amig valogattam elkapott egy pillanatra az erzes, milyen szuper lehet azokban a sok millios, gyonyoru ruhakban pl egy Oscaron vonulni, egyszer azert szivesen kiprobalnam az eletben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat en ezt megertem. Engem is mindig elkap. Egyszer rendeltem egyet, ha masert nem, itthon megerdemlem, hat eleg ronda volt, de azota minden alkalommal elkap az erzes. Dehat hova hordanam :)

      Törlés
    2. Hat en ezt megertem. Engem is mindig elkap. Egyszer rendeltem egyet, ha masert nem, itthon megerdemlem, hat eleg ronda volt, de azota minden alkalommal elkap az erzes. Dehat hova hordanam :)

      Törlés
  3. Gratulálok az eredményeidhez! :)
    És ultradögös vagy a ruhában!

    VálaszTörlés
  4. koszonom :)) jo a szabasa ;) ott takar ahol kell, es ott nem, ahol nem kell :D

    VálaszTörlés
  5. Basszus, de ügyes vagy, büszke vagyok rád!

    VálaszTörlés