2016. január 16., szombat

The revenant

Tegnap L. megjott Dublinbol, elugrottunk fenycsovet venni, meg kis kajat aztan bekuckoztunk szepen. En teljesen szet voltam esve, bar az okara nem tudok rajonni. Bar annak az okara is nehezen jovok ra, hogy hova tunt az az energia, ami dec 12-en a repulorol leszallva meg megvolt...
Megneztunk egy filmat (na ok ez tulzas, mert en bealudtam rajta) majd elkezdtuk ezt az uj Leo filmet is. Szuper gyonyoru a film (Canada, USA, Argentina ahol forgattak), magarol a filmrol L-nak az volt a velemenye, hogy a 2,5 orat 1,5-be is bele lehetett volna rakni, jo en adtam 2 orat. Nem rossz film amugy, bar hanyatt sem estem tole epp. A film vege mar ma delelottre maradt.

Jo hogy iden meg nem lattam havat. Remelem nem majusban fogok. 

3 megjegyzés:

  1. pont ezt mondtam a barátomnak, hogy egészen tarrbélai magaslatokba emelkedett ez a film, olyan hosszú volt és annyira művészien komor, elnyújtották: símán lehetett volna kicsit rövidebb. és Leonardo Di Caprio, aki egy csomó szerepben nyújtott egészen zseniálisat, itt pont nem volt akkora nagy szám, hiszen a szerepe korlátozta. megérdemelne már egy oscart, de nem pont ezért a szerepért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetertek. itt filoztunk, hogy hol forgathattak, majd mindketten megneztuk egymastol fuggetlenul. L: ja, igen, jartam ott Argentinaban, ahol a zaro jelenetet felvettek.... ezzel teljesen "kiakaszt" :)

      Törlés
  2. En meg nem lattam a filmet, de erdekel. Viszont a gyuruk ura utolso reszt se birtam egyszerre vegigmezni. Azt hiszem az is annyi :)

    VálaszTörlés