2016. január 8., péntek

nem ertem

valojaban nem ertem bazmeg...

nem ertem a(z)
-embert, akivel van egy kozos vagyontargyunk, megbeszeljuk hogy meghirdetjuk, megprobaljuk eladni. 2 hete keresem normalisan, jopfan, viccesen, szomoruan, emailen, telefonon, viberen es bazmeg nem, nem, es nem kepes reagalni. Nala van minden papir, kep, adat. Tokre ertem, hogy neki nem ez a legfontosabb dolog az eleteben (mondjuk o mondta, h karacsony utan lesz ideje foglalkozni vele). Azt is megertem, ha nem jokor hivok valakit es nem veszi fel a telefont. De hogy nem lehet 20mp alatt irni egy emailt, hogy bazmeg, ekkor es ekkor fogok raerni?!?!

-not, akinek az a feldata, hogy osszefogja a noi repuloket es megcsinaljuk az eves tervet vele. Keresem email, hivom. Semmi. Vegre felveszi a telefont, elmondom, hogy zaros hataridon belul le kell adnom az eves szabadsagtervemet, kellene verseny idopontok sos. Nem, nem es nem jon info

-szallodat, ahol megkernek, hogy szerdaig szoljak vissza, hogy kell e a szobafoglalas. Hetfon (!) visszairok, hogy igen. Egy boffenet se, hogy akkor ok, veglegesitettuk. Egy rohadt sor se, amikor irok, hogy szeretnek meg masszazst is rendelni stb...

-helyet ahova nekem kene fizetnem, csak nem tudom a pontos osszeget. Megkerdezem, nem, nem es nem valaszolnak.

- aki az en szambol csinal segget.. (egy egy hosszabb sztori, meg filozom rajta megirjam-e)

- ezt az egesz Hosszu Katinka ugyet. Sose fogja senki megtudni mi az igazsag, nem is kell. De egy Kiss Laszloval senki nem banhat igy. Azert egy Kiss Laszlo tobbet tett le az asztalra, mint amennyit Katinka valaha is fog. Jobban teszi ha nyer egy olimpiat Rioban, mert az orszag melysegesen meg fogja vetni (az a fele ameliyk most meg esetleg nem) ezutan a viselkedes utan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése