2015. július 15., szerda

ugyes kislany, well done

Namarmost, van az, hogy Bali ota nem sikerult megszabadulni attol a 1,5 (2,5) kilotol, igy most, hogy kicsit lehiggadt az elet korulottem, gondoltam epp itt az ideje ennek is.
Fel is vettem a kis gorkorimat, mit nekem 30 fok, szuper lesz az!
Az is volt, szo se rola, felkapattam a varos szelen levo domb tetejere, vegulis felfele csak izom munka... Lefele kicsit erdekesebb volt... Miutan 3x eltaknyoltam, es az internet hasonlo emebreket bemutato videoit megszegyenito magabiztossaggal nem haladtam sehova, illetve villanyoszloptol- villanyoszlopig kozlekedtem, gondoltam egy nagyot es levettem az egyik gorkorit. Majd rajottem, hogy a masikat kellett volna inkabb, igy csereltem. Szoval a 45 fokos asztfalton fel labon le is ugraltam a lejton. Most a bal labam, a mezitlabas egy jegzselén husol es imadkozom, hogy amit latok rajta, abbol ne legyen vizholyag, mert akkor tuljdonkeppen el fog tunni a talpam.
Szep volt Szoszi :)

2 megjegyzés:

  1. De legalább nem csak a bal talpad égetted el, hanem egy csomó kalóriát is. :D

    VálaszTörlés
  2. na igen, olyan voros volt a fejem, hogy a csajok mar irogattak, hogy joghurt, meg tejfol, meg ilyen spray olyan spray, azt hittek konkretan leegtem... mondtam nekik, en csak igy izzadok :D :D

    VálaszTörlés