2014. október 25., szombat

valahogy

valahogy nem ertek dolgokat. persze ugyanakkor meg nyilvan ertem is.
de amikor honapokig egyedul voltam es azon agyaltam, hogy mi is lenne a jo dontes es jo irany az maganeleti vonalon, akkor nem jott senki. akkor nem kezdett ki velem senki, akkor nem tett meg ertem egy lepest senki. akkor nem akart elhivni a cegnel a managementbol egy ferfi vacsorazni. majd a dolgok alakultak, valtoztak, donteseket hoztunk immar egyutt Gabival es elkezdtunk egyutt elni. kozvetlen az osszekoltozesunk utan (egy hettel!!) megismerkedtem egy sraccal akivel elotte minimum 3 alkalommal lett volna mar lehetosegunk megismerkedni, de az elet akkor mashogy alakitotta. (nincsenek veletlenek, tudom). 
most ez a ferfi. 
es persze nyilvan mindkettojukben olyasvalami van ami Gabiban nincs, csak, hogy igazan megerinthessen a kisertes szele, csakhogy igazan legyen min gondolkodnod. a sracban a szabadsag, az onmegvalositas. 
a ferfiben a kor, a tapasztalat, amiben otthon mindig en vagyok elol es neha olyan jo lenne nem vezetni, hanem vezetve lenni.
nem tudom ti hogy vagytok vele. en fiatal koromban igazi idealista voltam. ha en egyszer megtalalom a nagy O-t, akkor SOHA SOHA de SOHA nem fogom megcsalni, mindig huseges es orokke szerelmes leszek. persze aztan multak evek, nagy O-k jottek, mentek, veluk egyutt valahol az illuziok is. egy emberrel 40 evig???? egy emberrel szexelni 40 evig????? ezt egyszer Gabinak is kifejtettem meg regebben, nem arattam tul nagy sikert vele. o spanyol, naluk a csaladi kotelek mast jelent mint nalunk. talan a vilag sem vadult el annyira naluk, mint a mi kis 40 eves sokk alol felszabadult orszagunkban. ami persze jo. hiszen jobb a moral, kevesebb a valas (nem neztem utana statisztikanak, lehet, hogy nem igaz, inkabb szemelyes benyomas ez). 
en mar talan tul realista lettem, talan tulsagosan megedzettek azok az evek amig egyedul voltam. nem tudom. 
ugyanakkor amikor belegondolok abba, hogy ha esetleg valami tortenne ezzel a ferfivel, azt erzem, hogy nem tudnek megallni Gabi elott. o egy annyira jo ember. egy nagy szeretet gomboc. messze jobb ember mint en. messze onzetlenebb. oszintebb. 
szoval koszonom az ujabb probateteleket.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése