2014. október 28., kedd

joga....

na ezen is tul vagyunk, eletem elso joga oraja. raadasul birka jogara mentem ( :D ) ha ma lud akkor....
alapvetoen nem volt vilagrengeto, persze nem is tudom annak kellett volna e lennie. Tok kiegyensulyozott vagyok magamtol is...
az elso ora utan kicsit felfujtnak erzem a joga kore epitett image-t, persze, elkepzelheto, hogy elhamarkodott vagyok. de en kepes vagyok a hetkoznapokban is megtalalni a nyugalmamat akar pillanatokra akar hosszabb idore is siman. kepes vagyok magamban rohogni dolgokon fel oran at (pl tegnap osszeszamoltam hany darab kiskanallal es villaval rendelkezik 2 szemelyes haztartasunk: 35/28 - ne ezen rohogtem egy darabig)
szoval vissza a jogara. persze nyilvan nem tudtam megcsinalni feladatokat, szoval motivalhat, hogy folytassam es nem is tartom kizartnak.
azert a vegen az utolso legzogyakorlatnal hoztam a formam. azt hittem hogy egy belegzes van sok kis kilegzessel. kicsit csodalkoztam, hogy a tobbiek hogy tudjak azt az egy belegzest 2 percen at kilelegezni amikor rajottem, hogy nem az a feladat :D :D
a masik meg kicsit hidegrazast kapok attol, ha egy hasonlo koru no sweetie-nek, vagy baby-nek szolit, plusz 3x Veronikanak, mert nem kepes megjegyezni, hogy Viktoria.... persze, egy jokepu, jotestu jogaoktato ferfi szolitgathatna igy, de nem ez jutott.....

ja es persze nyilvan ugy mentem el, hogy egy het no sport (plusz Mami kaja otthon) es a vasarnapi body pump ora utan hetfon a wc is eleg nagy kihivasnak tunt. csak hozom a formam :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése