2016. augusztus 24., szerda

mindennapok

Vajon milyen az a nyar, amikor aug 24-en jut eszembe eloszor eloszedni a napagyat. Es ez omlik ram belole
KÉTSZER.


Aztan. Olyan is van meg, hogy eletemben eloszor (fodraszok innentol nem olvasnak tovabb), belenyirtam a hajamba. Az van, hogy jo ket eve van frufrum es valahogy mindig az a feelingem, hogy a fodraszom nem meri igazan rovidre vagni. Es most bummm, meguntam, fogtam a kisollot (juj, tudom) es belenyirtam. De majd ugyis elarulom neki (nem kell sokat beszelnem hozza majd, hacsak addig valakivel ki nem javittatom).

Meg olyan is van, hogy uj irodaba koltoztunk. Es akkor jottek a kis helyes tablacskaikkal mindenkinek (egyedul persze mi nem kaptunk nevre szolot..) es akkor jottem en
aki, ugye eloszor kihagyta a T-t, majd rossz helyre rakta bele. LOOOL
L szerint igy is atment az uzenet... el is tunt a kis papirocska gyorsan, nem is ertem, sztem tok vicces.... mindegy, csinaltam vagy 4 kulonbozot :D :D

Es akkor meg az is van, hogy hetfo reggel ota van ez a fajdalom a hatam es a nyakam kornyeken (olyan mint amikor elalszod a nyakad, de megse) a bal oldalon. Ennek kovetkezteben eleg nehezen forditom a fejem balra. Az vicces amikor egesz testemmel fordulok balra vezetes kozben. Ami viszont nem, hogy majdnem lezuztam a kocsit hetfo reggel, mert a hulye navigaciot neztem (uj iroda) es megallt elottem egy kocsi.
Szoval van ez a fajdalom, amivel ma mar kenytelen voltam atsetalni a patikaba, ahol a bacsi adott ilyen melegitotapaszt. Ami azert jo (mert jo -Cingár) mert en eddig fagyasztottam...

Hat ennyi, elnezest, hogy nem tudok most jobb sztorikkal jonni :)

4 megjegyzés:

  1. ilyen van nálam is gyakran: de van egy tök egyszerű gyógytorna gyakorlat, oldalra kell fordítani a fejed mindkét irányba amennyira csak lehet párszor, majd ugyanezt úgy hogy lefelé nézel, majd úgy hogy felfelé nézel. csináld párszor, egy nap alatt elmúlasztja.

    VálaszTörlés
  2. NEkem három napig a mellkasom fájt, de úgy, hogy levegőt venni nem tudtam rendesen és csak fekve múlt el. Mér kezdtem feladni, hogy valaha is tudok még rendes életet élni, aztán mára egész tűrhető lett.. Hogy mi a fene volt, azóta sem tudom..Salonplast forevör:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyen levegoveteles problemam nekem nem mellkas fajdalommal volt, de annak sztem psziches oka volt, kicsit hiperventillaltam sztem

      Törlés