2015. október 1., csütörtök

napok

tegnap megvettem az uj gym berletet, es egybol be is neveztem egy trx orara... ne kerdezd.... persze ilyenkor ugy erzem, magam vagyok a megtestesult gazella mar. kar, hogy az a fajdalom amit belul erzek, hogy megvannak az izmaim, nem manifesztalja oket kifele. persze, en igy erzem. es persze a wc eleg nagy kihivas ma.
ma 3x jutott eszembe, hogy dietazom. amikor kinyitottam a nasit még a boltban ahol vettem, amikor betoltam a magam keszitette lasagne-t es amikor lekuldtem utana magam sutotte kakaoscsigat...
na, majd beljovok.
persze, L, akire varok mint egy messiasra epp most kesi le az utolso csatlakozasat Munchenben szerintem. rohadjon meg a LH ha nem varjak meg, komolyan. nem hiszem el. de tenyleg. nem baj, nem neki foztem, takaritottam, sutottem. hanem magamnak. aha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése