2015. október 5., hétfő

first world's problems

egy eve nem vettem csokis protein shaket, na mondom most majd potolom. szombat reggel megcsinaltam a kis fincsi shakemet, letettem a dohanyzo asztalra, majd egy elegans mozdulattal a FEHEEEEER szonyegen landoltattam, ahogy levettem a furdo kopenyem. L problema megoldas es szoke no lenyugtatas: csillagos 5-os :)

ne vegyetek Miele mosogatogepet! en sose fogok, de ugye berelt a lakas, megse hajithatom ki a pi..ba az ablakon.

miota fogyokurazom, hiztam 1,5 kg. lehet valamit nem jol csinalok.

hetvegen megyunk pihizni valahova. hosszu idobe telt, mire megszuletett a gyermek, de Salzburg lesz belole. elkezdtem hoteleket nezegetni. egyszeruen hihetetlennek tartom, hogy akik ebbol elnek, ilyen web oldalakat kepesek osszehanyatni maguknak. nonszensz, hogy ha normalis kepet akarok kapni arakkal egy hotelrol, akkor meg kell keresnem a booking.com-on mert a sajat honlapok 80 %-a hasznalhatatlan. de persze mindegyik tele van gyonyorubbnel gyonyorubb fotokkal viragokrol. relevans info valoban.

letoltottem az El Capitant a macre. MIUTAN letolottem, kiderult, hogy kapitany, kapitanyom 4-es ifonnal nem szinkornizal. szupergut b+.

ja, a multkori trx elott a gymben a pult mogott a fiuka annyira zavarba jott tolem, hogy a fiu oltozobe adott kulcsot :D :D nem mondom, hogy nem volt cuki, csak egy12-15-el kene fiatalabbnak lennem hozza szerintem.

na hogy valami jo hir is legyen, uton vannak cuki muki koromlakkjaim egy honapos varakozas utan.
mutatom:



juj juj, ugye milyen izgi? :)))

4 megjegyzés:

  1. a bordó mennyire gyönyörű már, meg az alatta lévő kék is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a bordo az abszolut favorit nalam is, kivancsi vagyok milyen lesz eloben :)

      Törlés
    2. saját képet kérünk majd:) én epres shaket öntöttem végig a fehér ágyneműn:)

      Törlés
    3. okes :) persze rajottem, hogy nem is ezt rendeltem meg teljesen, na oke, csak az elso kek helyett egy barnas arnyalatu van. gyonyoruek amugy!
      jok vagyunk shake ugyben ;)

      Törlés