2014. december 15., hétfő

valami hatott tegnap

gondolom a palinka..
Amugy? Hol vesztettem el a sajat fonalamat?
Ja, Dublin. Dublinbol at Kolnbe, ott munka hetfotol pentekig. Volt egy olyan otlet, hogy a ceges ember is ott lesz, de a SORS kozbeszolt (egyszer volt egy ugyvedem akinek ez volt a vezetekneve....) es "sajnos" Miamiba kellett utaznia...
Hazertem, par napra ra jott baratnom meglatogatni, tulajdonkeppen kedd estetol vasarnap reggelig beszeltunk. Csak a helyszineket valtogattuk, karacsonyi vasar, Hamam furdo, a nappaliba a couch, Colmar, stb.. Nagyon jo volt. Viragzik az orchidea a nappaliban, mondtam is baratnomnek, jo hatassal volt ra, hogy egyutt aludtak. Kiokositott bennunket mosogatogep ugyben, es hozzajarult a puzzle osszerakasahoz :)
Meg nincs kesz ugyan, de jelentos lenduletet kapott az ugy. Most itt tart:
Illetve meg ennel is jobb, mert ezt a kepet tegnap este csinaltam.
Amugy semmi kulnos nincs, Osszetortem a kedvenc koromlakkom, a pink flamincot. Es a nemeteknel a hetvegen nem talaltam. Ugyhogy ennek oromere be is toltam egy amorettos gluhweint meg 2 tojaslikort, nagyot. Vidam is lettem toluk :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése