2014. december 14., vasárnap

immunrendszerem

Ugy dontottem ma reggel kiutom vegre magambol ezt az izet ami egy hete belem koltozott. Vasarnap hazasetaltam a gymbol edzes utan, zuhany nelkul vizes cuccban, mert ugye az osotba sajat karabol sem tanul. 3 eve hasonlo idoszakban pont ugyanigy faztam meg. Estere mar be is lazasodtam. Mondjuk etvagyam volt, nem enni viszont nem volt erom :))). Mert ugye ahhoz ero kell, hogy ne vacsizz.
Viszont hetfore elmult a laz, kedden mar teljesen jol voltam. Majd szerdan bementem dolgozni, asszem ezt nem kellett vola. Estre mar alig tudtam beszelni, fajt a legcsovem. Aztan masnapra ez javult (hangom nem, mondjuk az irodaba mindenki eleg szexinek tartotta amugy sem magas hangom tovabb melyuleset...egy ember legalabbis biztosan ;)) viszont elkezdtem kohogni. Mondjuk szerintem a hangom inakbb hasonlitott Darth Vederere mint barmi masra....
Mostmar kicsit unom ezt az egeszet, igy ma reggel: kohoges elleni szirup, echinachia, multivitamin tabletta, 6 dl frissen facsart alma-repa-gyomber-narancs kombo es gyomber tea mezzel. Meg a palinkan gondolkodom :D
Sajnos igy ugye nem edzem egy hete.... na mindegy, 3 evente egy het belefer. Gabi elvezte, vegre ugralhatott korulottem kicsit mult vasarnap, a laz azert elegge nyugosse teszi az ember lanyat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése