2014. november 18., kedd

semmi erdekes

Berlin jo volt, tetszett. Mint ahogy az is, hogy vegre NEMETUL beszelhettem, nemetet hallhattam Eszembe jutottak szavak, meg se szolaltam angolul. Na jo de igen, Gabival azert kellett beszelgetnem :)
Magarol a varosrol nem kulonosebben mondhatnank, hogy gyonyoru. Raadasul az idojaras is szurke volt. 3 napon keresztul setaltam, a varos ORIASI es kicsit az volt az erzesem, hogy minden a shoppingolas kore epul.
A berlini falbol lehet meg maradvanyokat latni, a Checkpoint Charlie egy turista latvanyossag, nem sokkal tobb, viszont a muzeumban vannak jo dolgok mellette. Ezen kivul meg egy muzeumban voltam, a Daliban.
Amugy setalgattam, nezegettem, probaltam raerezni a varos feelingjere. Vicces volt, hogy szerdan nem lehetett atmenni a Brandenburgi kapu alatt, mert szerintem meg a hetvegei rendezveny miatt, de le volt zarva es takaritottak. De csutortokon mar atsetalhattam minden problema nelkul.
Probaltam feltolteni egy ket kepet, de most nem nagyon megy, nincs a megadott formatumban kepem. Na mindegy, majd egyutt a Dublini kepekkel. Mert most epp Dublin is calling ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése