2014. november 10., hétfő

Nemetorszag, 2014

Hetvegen ulok az irodaban, erkezik egy email nemetul. Mivel a holgy mar elotte is nemetul irogatott, megkertem, hogy legyen oly kedves es kuldje el szepen ujra angolul. (elsosorban nem is magam miatt, merthogy en beszelem)
valasz:

(se hello, se jonapot vagyvalami)

really? english in switzerland?

Bazz, ugy de ugy de annyira visszairtam volna neki szepen fogalmazott kormondatban, hogy miert nem mesz ...ba. Az tartott vissza, hogy valami engedelyre varunk tole, megse ugathatom le ido elott.

Meglepot kertem tole, nem? Igy 2014-ben.
Welcome in the globalization.
Welcome in the world of aviation.
Mondjuk nem is tudom mit vartam toluk, mikor Nemetorszag volt az az orszag, amelyik iden (!!) fogadott el eloszor atrepulesi engedely kerelmet emailben. Mert eddig csak a faxot ismertek......

Na mindegy, holnap elmegyek es megnezem a Fal maradvanyait. Sajnalom, hogy a feher lufis 25 eves megemlekezesrol pont lemaradtam. De jo lesz ez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése