2014. szeptember 28., vasárnap

vacsora

Tegnap Gabi meghivta 3 baratjat vacsorara hozzank. En egesz nap dolgoztam, igy amikor megkerdeztek, hogy en mit csinaltam, mondtam, hogy behajtogattam a szalvetat. Ez igy is volt nyakkendo lett:D. Ja, meg megprobaltam ujra kakaoscsigat csinalni, de megint nem jott ossze. Valamit nem jol csinalok. Lehet, tul hideg a tej vagy tul meleg a tej, kicsit maceras ez a teszta, hogy semmi nem jo neki, raadaul meg meg is fazik vagy mi :D
Na vissza a vacsira, Gabinak tok jo fantaziaja van amugy. Sonkaval toltott gombafejeket csinalt, salatat, gombaval es sajttal toltott leveles tesztat. Desszertnek olvasztott csokitval vont be lufikat, amit szaradas utan kidurrant es megvan a fagyi kehely. Itt mondjuk csuszott egy kis hiba a keszitesbe, a lufik kidurrantak amikor ratette a csokit. Ez persze elofordul, csak most ki kene festeni a konyhat. :D :D na mindegy, nem veszem el a kedvet ezzel az "aprosaggal" :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése