2014. szeptember 1., hétfő

ismerkedes a szomszedokkal

na ez nem itt tortent, hanem meg otthon. Bekoltozes utan hirtelen csillapithatatlan vasalhatnekom tamadt. Ami azert is furcsa mert ilyen 2(0) evente tortenik. •• Mindegy, atrobogtam szembeszomszedehoz, adjanak mar kolcson egy vasalo deszkat, lecci lecci. Haaat, biztos megszerettek, amikor rovid ido elteltevel ujra csongettem es mondtam nekik, hogy akkor most elugrom az auchanba egy ujert, merthogy kicsit kiegettem.. hat, igy baratkozom en.



•• akkor a kidobos /uttoro nyakkendom esett aldozatul. (bar az mar inkabb majdnem 30 eve...) Vasalo zseni vagyok na

4 megjegyzés:

  1. Miért vagyok Risáááár??? :-D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez nagyon vicces, és ha újat kapnék a régi helyett, akkor hadd bénázzon a szomszéd. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? valamikor sok evvel ezelott a sok hasonlo ilyen sztori miatt kaptam a Pierre Richard fedonevet, amibol mara a Risar maradt.... :D

      Törlés