2017. január 18., szerda

Spirit of Hungary

Koveti-e valaki rajtam kivul kis varosom szulottje, Fa Nandor "hajokazasat"?
Komolyan mondom, ember feletti. Nyilvan mar a Szent Jupat kaland is szem elott volt nekem, majd kicsit eltunt es most ujra, az utolso Vendee Globejan kezdtem el ismet kovetni. Persze az internetnek koszonhetoen szuperul kovetheto, itt, Nandi nagyon jo hajonaplokat ir, telefonbeszelgeteseket lehet meghallgatni amikor vagy a csapat vagy a verseny vezetese beszelget vele. 63 evesen, egy 60 labas hajokan, keresztul a nagy vilagon, helyenkent embertelen korulmenyek kozott. Nagyapam 67 evesen halt meg amikor en 21 voltam es gyerekkorom ota minden alkalommal amikor meglatogattuk es reggel 9 -10 korul odaertunk, mar megvolt a reggeli "betevoje". Imadtuk ot, igazandibol a kulonbseg ami oriasi, persze semmi ertelme az ilyen osszehasonlitgatasoknak. De 63 evesen egy ilyet vegig csinalni, 3 honapot eltolteni egy (bocsanat) bárkában hanykolodva a tengeren, le a kalappal!
A gyoztesek holnap varhatoak, oriasi nagy csata zajlik az elso helyert. Itt a verseny honlapja.

4 megjegyzés:

  1. Nyilvánosság van itthon is, viszont valami politikai gixer lehet (tipikus módon), mert Sarka Katáék válásának, Trumppal való flörtjének sokkal nagyobb teret adnak, és ez elkeserítő.
    Az indulása előtt hallottam az interjút Vele, valóban szenzációs, amit ez a férfi elért. Le a kalappal előtte!

    VálaszTörlés
  2. En is figyelgetem, meg a hegymaszo Klein Davidot is, de az teny hogy az o teljesitmenyuk valoban nem hirertek ma mar a nagy bulvarzajban, sajnos.

    VálaszTörlés
  3. A reggeli kávém közben minden nap megnézem a trackert. Amúgy a Vendée Globe facebookján 16:00-ra írják az élő közvetítést, a célvonalat várhatóan 16:30 körül lépi át a győztes hajó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. es milyen pontos lett! 16.37 :) szep munka volt!

      Törlés