2016. október 16., vasárnap

Can't handle that shit

A multkori nyakfajos napjaimnal ugy dontottem, hogy az utolso ejszakas muszakot kihagyom, valahogy nem erztem a csí-t 12 oran keresztul uldogelni egy szekben. Fonok csavonak elmondtam telefonon, mondta irjak rola egy mailt. Utolag vettem eszre (Freud bacsi) hogy veletlenul a shift szobol kimaradt at f.... Hm, mostanaban ilyen kis betu kihagyos lettem :D
Mondjuk szerintem meg mindig jobb vagyok mint a kollegam aki, idezem:
"Sorry for the incontinency" mondattal koszont el egy level vegén, loooool


Lesz ez meg jobb is?
március

nyár

A benti viragaimmal jobban megy...


Az index napirajz cimu rovatat mindenki erti es humorosnak talalja rajtam kivul??

Akarok mindig valahogy ertelmesebb dolgokat is irni, de mire leulok kiveszik belolem.

szoval mindenki legyen vidam! konkretan 2 napja ezen rohogok

ja, es miutan L eppen Miamiban, kuldtem neki kepet, h ovatos legyen, mert a hurrikan partra mosott egy kis szemtet is

majd visszairt, hogy ne zaklassam, mert epp a kek furdogatyijat huzza fel... aaaaaaaaaa

5 megjegyzés:

  1. Az én "kertem" is azóta lett jobb mióta Joop, a holland lakberendező aki velünk lakik vette kézbe őket :D Előre sajnálom a növényeimet a költözés után :D

    VálaszTörlés
  2. nálam két dolog hal ki rendre: az orchideák és a bazsalikom.. Pedig esküszöm mindent megteszek, hogy nekik jó legyen, de egyszerűen nem értem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nalam az orchideak szepen megvannak, most ultettem at oket :D ontozd meg oket hetente egyszer, es par ora mulva ontsd le a vizet alulrol. en mar szetrohasztottam korabban egyet. a bazsalikom a masik fele, foleg nyaron, azt szinte minden nap locsolni kell. de a kinti bazsalikom behalt ahogy latod a kepen, csak a benti marad meg (rovidebb- hosszabb ideig)

      Törlés
  3. ..meg nyilván aztis érdemes nézni, hogy milyen fekvésű az erkélyed, az enyém pl déli, úgyhogy árnyékkedvelő begóniákkal nem kísérletezem mert úgyis elpatkolnak, ez a kankalin sem rajong a direkt fényért ha jól emlékszem..a muskátli a tuti befutó, az kibír majdnem mindent, kivéve vízhiány vagy vízben ácsorgás.

    VálaszTörlés