2015. május 20., szerda

Randink volt

tegnap a lanyokkal, en nagyon jol ereztem magam! :)
ilyen szuper helyre vitt bennunket Pillanat, kar hogy a belso teres kep pont eletlen lett. Jellemzoen a WC tetszett nekunk a legjobban a lukas labosokkal:)))
persze a fa is szuper volt a belso terben, bar nyilvan mi kint ultunk es elveztuk a nyarat.




Amugy meg fura emberek jarnak a nyugatinal. Tegnap:
megvan emberunk ott kozepen? Hat szerintem zsenialis... ma meg valami meztelen no boklaszott arra, lehet, egymast kerestek :)


3 megjegyzés:

  1. Szép pár lettek volna. A randi meg csudajól sikerült. :-)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. az Erzsbet-hid pesti hidfojenel lent, es ha Pillat, Mikeot vagy Ilonkat megkerdezed meg a nevet is meg fogjak tudni mondani szerintem, amit en mar elfelejtettem (vagy sosa nem is tudtam :D )

      Törlés