2015. január 5., hétfő

hello 2015

Elteltek az unnepek, utazassal haza, vissza ide, Spanyolorszagba. Es szombaton ujra, becsempeszunk egy kis nyarat a telbe, megnezzuk a balinezeket kozelebbrol ;)
En soha nem szoktam ujevi fogadalmakat tenni, szerintem fogyokurazni egy szep keddi reggelen is el lehet kezdeni. Az egesz csak akarat kerdese. Nem mintha ma az a motivacio annyira ott lett volna a gymbe velem :D
De ma azert eszembe jutott valami amit megfogadhatnek. Valahogy azt erzem, hogy az EQ-m az elmult evek soran jelentosen fejlodott es mintha ezzel parhuzamosan az IQ-m is, csak epp ellentetes elojellel. Szoval lehet, hogy egy kicsit kene olvasgatnom ezt -azt iden. Tajekozodnom. Csak en olyan k..va feluletes vagyok, hogy az hihetetlen. Meg amit imadok, abba sem tudok teljesen beleveszni. Na mindegy, gyurunk agyra (is) iden.
Mindenkinek happy 2015, ahogy olvasgattam kulonbozo embereket, valahogy a 2014 nem sok embernek jott be. En tovabbra is azt tartom, hogy nem panaszkodhatok. Egeszseg van, kozvetlen csaladba epp lehetne picivel jobb is talan. Ezen kivul van munka, volt benne elore lepes, sajat csalad alakul, hobbira volt penz, ido. Toltottem hasznos idot csaladdal, baratokkal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése